Deze opdracht bestond uit het ontwerpen van een compleet nieuwe kantoorinrichting. De klant wilde graag één aanspreekpunt voor de complete aankleding van de kantoor verdieping. Alles wat in dit ontwerp te zien is, is bedacht en ontworpen door onze architecten.
Hoe werkt dit dan in de praktijk ?
Samen met de klanten komen we tot een ontwerp. Op basis van dit ontwerp maken wij detailtekeningen en technische beschrijvingen. Met deze info gaan we vervolgens de offertes aanvragen bij de verschillende onderaannemers.
Zodra deze offertes binnen zijn worden ze door ons beoordeeld op inhoud en kwaliteit. Dit gebeurt in overleg met de klant waarna de opdracht vervolgens wordt uitgevoerd. Wij maken de planning voor het uitvoeren van de werkzaamheden en controleren ook op de geleverde kwaliteit en de opgeleverde data. Tot slot begeleiden wij tijdens de bouw/verbouwing.
Doordat er een strakke planning wordt bijgehouden wordt er snel resultaat geboekt en voorkomen we complicaties. Wilt u ook een nieuw kantoor maar geen gedoe met allerlei partijen? Leg dit dan bij ons neer. Bij start geeft u ons de sleutel en zodra het klaar is krijgt u de sleutel weer terug. Benieuwd naar ons werk? Bekijk de video hieronder voor een impressie.