Over ons

Wij zijn meer dan alleen leverancier

Kuipers Kantoorinrichting is specialist op het gebied van de juiste kantoorinrichting. Naast de losse verkoop van kantoormeubilair zijn wij ook in te schakelen voor de complete kantoorinrichting van uw bedrijf. Onze producten zijn zowel een lust voor het oog als een aanwinst voor uw gezondheid. Wij beschikken namelijk over ergonomisch kantoormeubilair. Aangezien het aantal uren die tegenwoordig door de mensen zittend wordt doorgebracht stijgt, vinden wij het belangrijk om ons steentje bij te dragen aan een gezondere werkomgeving.
We stellen ons team graag aan je voor.

Jan van Iperen – Accountmanager

Jan is de spreekwoordelijke jonge hond die elke dag met erg veel enthousiasme aan het werk gaat en graag met onze klanten bezig is als het gaat om een stukje zit-advies en verkoop van kantoorartikelen. Jan regelt het graag voor u.

Annelies Gunther – Directie / Project inrichting

Annelies is de spin in het web. Ze is ook de grondlegger van All Office Kuipers waar Kuipers Kantoorinrichting bij hoort, Annelies is onze vraagbaak. Door de ruim 25 jaar ervaring in inrichting en meubilair is zij bij uitstek de persoon om mee te sparren om uw kantoor nieuw leven in te blazen.

Lianne van der Laan – Commercieel marketing medewerker

Lianne heeft al een aantal jaren ervaring in de kantoorartikelenbranche als marketingmedewerker. Bij All Office Kuipers zorgt zij er dan ook voor dat de website en webshop onder handen worden genomen. Daarnaast ondersteunt zij Jan en Annelies bij al hun werkzaamheden en regelt zij de nieuwsbrieven van All Office Kuipers.

Zoals u kunt zien een gezonde mix van kennis en ervaring, die u kan helpen bij de aanschaf.

Advies op maat

All in one

Kwaliteit

Meer weten over projectinrichting?