Over ons

Wij zijn meer dan alleen leverancier

Kuipers Kantoorinrichting is specialist op het gebied van de juiste kantoorinrichting. Naast de losse verkoop van kantoormeubilair zijn wij ook in te schakelen voor de complete kantoorinrichting van uw bedrijf. Onze producten zijn zowel een lust voor het oog als een aanwinst voor uw gezondheid. Wij beschikken namelijk over ergonomisch kantoormeubilair. Aangezien het aantal uren die tegenwoordig door de mensen zittend wordt doorgebracht stijgt, vinden wij het belangrijk om ons steentje bij te dragen aan een gezondere werkomgeving.
We stellen ons team graag aan je voor. Van links naar rechts:

Jan van Iperen – Junior Accountmanager

Jan is de spreekwoordelijke jonge hond die elke dag met erg veel enthousiasme aan het werk gaat en graag met onze klanten bezig is als het gaat om een stukje zit-advies en verkoop van kantoorartikelen. Jan regelt het graag voor u.

Annelies Gunther – Directie

Annelies is de spin in het web. Ze is ook de grondlegger van All Office Kuipers waar Kuipers Kantoorinrichting bij hoort, Annelies is onze vraagbaak, door de ruim 25 jaar ervaring heeft ze alles al wel een beetje langs zien komen en weet ze met veel dingen raad.

Maaike van Strijen – Backoffice

Ook al lang bij ons werkzaam en actief op onze backoffice samen met Annelies. Bij elkaar opgeteld 40 jaar ervaring in de kantoorartikelen en kantoormeubelen. Ze heeft dus veel kennis om u van een goed advies te voorzien.

Casper van Blijderveen – Project inrichting

Casper heeft al ruim 25 jaar ervaring in de kantoormeubelbranche en is bij ons verantwoordelijk voor de meubelprojecten. Bent u van plan om uw kantoor eens grondig aan te pakken? Dan is hij de persoon waarmee u kunt sparren om tot een mooi geheel te komen.

Zoals u kunt zien een gezonde mix van kennis en ervaring, die u kan helpen bij de aanschaf.

Advies op maat

All in one

Kwaliteit

Meer weten over projectinrichting?